besviken

sitter här i min ensamhet och är så jävla besviken. fick nyss veta att vi kanske
inte ska fira lilla jul dethär året. man ba hallå?? JO DET SKA VI VISST. har ju
gjort det hela mitt liv och iår ska vi inte göra det. för alla er som inte vet vad lilla
jul är så är det en finsk tradition. mamma är finlandssvensk vilket gör
mig till halft. jag är besviken helt enkelt. blir tydligen fest istället, det äger iofs 
också men ändå. kan jag inte få båda? :( 
Lilla jul (regionalt även hänvisat till som "lillajul") (finska: pikkujoulu) firas i finland, inklusive åland, och inträffar varje år lördagen före första advent. Lilla jul är precis som namnet antyder en försmak av julen
 
lite på skämt
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo det skall vi men vi flyttar fram det en söndag =)

2012-10-31 @ 14:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0