A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accept you just the way you are

livet har blivit annorlunda, inte annorlunda dåligt men heller inte bra. 
denna månad har mycket hänt och mer kommer. på fredag ska min
äldsta vän ha sin 18årsmiddag och efter det blir de krogen. och på
lördag fyller william år. på tisdag ska jag på kryssning med william
och hans släkt. får se hur det går, har väldigt svårt för sånt tyvärr.
blir obekväm av någon anledning. jag som verkligen inte är blyg blir
det vid sånna tillfällen haha. så livet rullar på. ska nog ner på stan
imorgon och köpa in det sista till william och evelinas present. så
jävla svårt att köpa presenter men hittar nog på något bra! snart är
helgen här och den är väldigt planerad.
 
 
min största glädje i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0