so take a chance and don't ever look back

kom precis hem från en riktigt grym kväll med familjen. började med bowling
på heron, vann tyvärr inte och förlora 100kr till sara som vann. bajs.efter det
så käka vi middag på ranch steak house. svingott var det. imorgon ska jag
iväg till södertälje med sara för att leta nått att ha på mitt till kvällen, ska 
nämligen på maskerad fest hos en kompis, och sedan kanske det blir 
att dra till strippen där det är maskerad också! hatar att klä ut mig eftersom
jag har så dålig fantasi. men får väl se vad jag hittar på! nu ska jag bädda
ner mig under mitt nya assköna täcke och fortsätta kolla på veronica mars.
sovgott!!
 
bilder genom tiderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0