sjukling

i lördags så gick jag, sara, linus, axel & joakim på krogen. vi skulle gått in på
mitt favorit ställe men blev istället avslängd där ifrån hehe. vi drog till stanley's
där det var galet mycket folk. william kom senare dit och jag träffa många gamla
vänner. superkul!! och i söndags satt vi allihop hemma hos mig i soffan och käka
pizza och kolla vänner. bra avslut på helgen. men nu har jag varit hemma hela
veckan för att jag är sjuk. det suger verkligen, såå tråkigt.
men har ändå hunnit med att smitta william. ska nog ta mig till skolan imorgon
iaf, känns som det är lika bra. men ska inte besöka gymmet något i veckan pga
min hals. på fredag fyller frida år så imorn blir det nog att gå på stan för att hitta
nått till henne. ska nu bädda ner mig i sängen med min onda hals och hosta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0