löööördag

asmysigt kväll igår. hela familjen + pojkvänner var hemma igår, åt god mat och
käka tårta. sedan såg vi på tv. frida slog vad med william att han inte kunde
springa från hölö hit på 20min, det är typ 4km. så mamma och jag åkte in till hölö
för att släppa av honom där. sen sprang han iväg runt tio haha. kolsvart men
han hann. men det var på håret, fick skrika på honom när jag såg honom.
"skyndaaa älskling, skyyyndaa!!" så nu är jag stolt! alla trodde att han skulle
klara det förutom jag och frida.. haha taskiga, men nu är det iaf bevisat! ikväll
kommer släkten hit för att fira sara & frida, frida fylde ju igår och sara fyller
det 17nov så vi tart samtidigt eftersom sara jobbar och sånt. riktigt onödigt
inlägg men william är iväg med linus just nu så jag har inget att göra! hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0