kär på nytt

var ju i nyköping för nån vecka sen. och där hitta jag min nya kärlek. 
en dolomite jacka, så jävla snygg men dyr. har nu tjatat lite på min 
mamma så jag ska få den. ååh världens gladaste!! har förövrigt varit
sjuk hela veckan men william kom hit igår och tog hand om mig. fick
massage och grejer för han tycker synd om mig. nu är han på g att
bli sjuk också. hoppas han inte förväntar sig att jag ska vara så gullig
tillbaka? ;) haha. har varit på stan en snabbis idag med mamma och
köpt present till frida som fyller 17år imorgon. så måste upp tidigt &
sjunga för henne på min sovmorgon!! men får se hur jag mår då, men
orkar verkligen inte vara hemma imorgon också. jag är så sjukt 
uttråkad!! på lördag kommer släkten och pojkännen hit för att kalasa
gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0