The best way to cheer yourself is to try to cheer someone else up

tjena! skönt väder hare varit i södertälje idag, lite kallt bara!
slutade astidigt idag, runt 10.30 så då mötte jag upp emma på
stan, sedan satt vi oss på en mysig uteservering och tog en
cider. emmas första lagliga cider woho!! sedan hämtade pappa
mig där runt 3. åkte hem och packa och nu ligger jag här i sängen.
tänkte att jag skulle dra iväg till william så fort jag kunde men det
sket sig för pappa gör asgod mat så ska äta innan haha. får se om
jag ens hinner träffa honom idag men jag hoppas det eftersom jag
drar på kryss imorn! han vill väl prata eller nått för han är så orolig
inför dethär men det blir asbra. dags att packa klart nu. kyss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0