fina flickor kommer till himlen, vi andra kommer så jävla mycket längre!

vi skulle ju till the strip igår, men dem hade tydligen fredags
stängt. wtf? haha. så vi drog till stanley's istället och där var
det faktiskt askul. lyckades bli utslängd 2-3gånger och fick
heller inte köpa mer dricka i baren. men det fick william, han
som var fullare än mig. men det är mina jävla ögon, dem blir
helt knäppa när jag dricker.. sedan sov jag hos william, vi
vakna runt 1-2 och då gick vi till Arena och käka pizza, sjukt
gott vare. sedan gick vi tillbaka till honom och kolla film. kom
hem runt halv sju och nu har jag ätit och fått tillbaka min mobil,
fan va naken man känner sig utan mobil alltså. och ikväll skall
jag inte göra ett skit. är bakis så ska väl äta lite gott, min favorit
chips & dipp blire nog och en bra film. skönt att vara själv också.
imorgon ska jag nog träffa william!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0