you never know that's coming


nu tänker ni säkert "jaha, vad är grejer med det här smset?"
men såhär är det! jag och william började träffas lite redan i somras, och då hade han
lagt ett status på fb där det stod "you are my cinema, i can watch you forever" och sen
träffade jag honom på kvällen på emmas fest och han satt på låten och då gick jag
 fram till honom satt mig i han knä och sa "jag vet att du menade mig i ditt status 
och att du tänker på mig när du lyssnar på låten" och då sa han ja, och vi hade knappt träffats. bara
typ mys och strulat på olika fester. och allt mellan oss började så jävla dumt, jag var
ledsen och aspackad så hångla med honom som en tröstis, vilket var skitdumt men jag
ångrar mig inte, för då hade vi aldrig kommit dit vi är idag. och när jag sa att jag inte ville
vara med honom mer kom detta sms, och flera andra såklart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

din status *

2012-03-01 @ 16:40:46
Postat av: Anonym

haha stick emma

2012-03-01 @ 17:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0