You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last oneYou can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one

skolan var bra förutom att hela klassen kom 08.30 och vi började tydligen 10.00 men det
gjorde inget eftersom vi alla var där. hade turism hela dagen och vi fick tre nya killar till
klassen idag, kan bli kul! fast egentligen vill jag inte ha några nya i klassen haha. ska nu
kolla på en film och tagga till för sprutan imorgon, kommer fan dö. är riktigt jävla rätt för
sånt. vi får väl se om jag vågar pierca mig nästa vecka också, men jag har velat gjort det
i ca.3 år så jag hoppas verkligen att jag vågar! heja mig.
trött kille i skolan

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Vart ska du piercing? :)

2012-03-05 @ 18:49:10
Postat av: Anonym

tungan! sen är tattueringstiden snart bokad också! ;)

2012-03-05 @ 20:01:45
Postat av: Linnèa

Jag tänker inte ljuga gumman. Det gör skit ont efter!! Men man går ner i vikt när man inte kan äta ;) vart tatuerar du dig? :)

2012-03-05 @ 21:57:43
Postat av: Anonym

haha jo jag vet att det gör skitont efter, men det är värt det om jag nu vågar! ska göra en syskon tatuering :)

2012-03-06 @ 12:17:10
Postat av: Linnèa

Gilla :-)

2012-03-07 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0