romme alpin

hejhejhej. inte bloggat på hela dagen för att jag varit i romme. det var verkligen
askul! åkte med william, rere, jennie, hugo, anna och iselin. men mot slutet åkte
jag bara med william & hugo eftersom dem andra ville åka lättare backar, dem
skulle typ lära någon att åka haha. men jag hade askul ändå, för dem var duktiga
på att åka, kände mig riktigt dålig jämfört med william, speciellt när han höll på och
hoppa osv. blev lurad upp i rommes brantaste backe, och jag var livrädd. trodde jag
skulle dö. men det gick faktiskt jättebra! satt med william både dit & hemvägen. fan
va bra det gick med att vara ifrån honom haha.. nu ligger jag iaf hemma i sängen
och är trött. ska väl gå ner och kolla slutet av hockeyn och sedan se film!
william låg & snarka i mitt öra påvägen hem, kul sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0