When the main person who made you smile becomes the main reason for all your tears, you need to leave

dagen började hos emma, vi kollade bert och fixa oss. sedan runt 2 gick
jag till william och umgicks med honom, sedan åkte jag hem runt 6-7. &
nu var det ett bra tag sen matchen tog slut, men jag måste bara säga att
jag är en stolt AIKare denna kväll. riktigt stolt. tog serieledarna med 4-1.
sjuuukt. sen kollade jag massa mer tv och nu sitter jag uppe i i soffan och
ska kolla på film. imorgon blir det krogen, har inte riktigt bestämt mig ifall
jag ska med marie till nyköping eller om jag ska med massa vänner till the
strip där det är "slut på kontot", öl 19kr, cider 19kr, inträde 19kr & shot 19kr!
sovgott & trevlig helg!



kvällen fortsätter såhär, forever alone så att säga. haha kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0