svar

1. hur kommer man över ett förhållande?
* denna var klurig och jag vet inte riktigt vad jag ska svara. alla gör ju olika men
jag var med min vänner hela tiden, träffade nya människor och lekte runt. men
det är nog viljan som behöver vara starkast, jag ville ju verkligen kommer över
mitt ex för att vi hade strulat fram och tillbaka hur länge som helst. & allt går bara
man verkligen vill och försöker. det kommer att vara såå värt det i slutändan!
2. ligga kanske?
* aarå, ring mig!
3. hur länge var du & ditt ex tillsammans och hur känns det nu?
* 4år & 9månader, vi blev tillsammans 31mars 07 & gjode slut runt jul
och nu känns det jättebra, både han & jag är lyckliga på annat håll!
4. hur går det med din nuvarande kille?
*  jo det går asbra!
5. vilka bloggar läser du?
* www.eelundkvist.blogg.se
www.ccjjaa.blogg.se
6. är det jobbigt att ha två systrar? blir det mycket bråk?
* nejdå, inte alls jobbigt. bara med kläder och sånt. alla vi tre + mamma har typ
samma storlek så kläder försvinner så då får man gå runt och leta haha. men vi
bråkar väl som alla andra syskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0