Revenge? Nah, I'm too lazy. I'm gonna sit here and let karma fuck you up

lördagen började hos mig med elise, föra osv. sedan tog vi sju bussen
in till södertälje, där vi också mötte upp niclas & fredrik. vi satt på Cp
till typ 21.45 sedan drog vi vidare till The strip & mötte upp några stycken
utanför. sedan fucka vi upp livet med massa alkohol. jag hade verkligen
askul med alla mina vänner. kom hem till william runt 3 och nu är jag med
sandra. vi har kollat en asläskig skräckis, jag är helt efterbliven som inte sett
fredag den 13. aja, nu ska vi mysa vidare framför tvn. kramizzzar










st patrics day eller vafan de heter, så vi fick tröja + mössa på
Cp, elise valde att ha på de hela kvällen. haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0