Play big, or don't play at all

tjaa. ligger nu hemma i sängen helt ensam. tror fan inte jag varit ensam på iaf en vecka!
förut älskade jag att vara själv, men nu trivs jag bättre med att ha människor runt mig.
jag vill typ alltid vara med någon. men nu ska jag vara hemma till på torsdag iaf, för att
jag typ måste.. funfunfun. men nu är jag uttråkad och vet inte vad jag ska göra i väntan
på att big brother live ska börja. hoppas att sipan åker ut, hatar honom.
‎'Cause it's killing me when you're away
And I wanna leave
And I wanna stay
And I'm so confused
So hard to choose between the pleasure and the pain
And I know it's wrong
And I know it's right
And even if I tried to win the fight
My heart would overrule my mind
And I'm not strong enough to stay away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0