People will judge you no matter what you do, so you might as well do what you want

ligger nu forever alone i min säng vilket inte händer speciellt ofta. ska blir skönt att
sträcka ut sig i en 2.30 bred säng, kan fan ligga åt vilket håll jag vill. svårt val.. ha.
som sagt så åkte jessica ut ur huset idag och det sög. sipan borde åkt för han är
bara irriterande, hoppas han åker nästa vecka. fast huvudsaken är ju att hannah.w
är kvar som är min favorit. så jävla rolig och blåst hon är alltså. sommarplanerna
börjar ta form, blir peace & love och magaluf! kommer bli att supa som aldrig förr
men det kommer att äga. ska nu sätta på en bra film och sedan sova för imorgon
är det skola och jag ska upp 06.30 vilket är tidigt. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnèa

Ja man skrattat åt henne och inte med henne :-) Hanna w alltså ;)

2012-03-05 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0