One day, Someone will walk into your life and make you see why it never worked out with anyone else

jag saknar ingenting och jag ångrar inget jag gjort. för hade jag
inte gjort det hade jag inte varit där jag är idag. ibland måste man
inse att man inte kan hålla ihop hela livet. och skulle du vilja ha mig
tillbaka hade jag nog inte velat ha dig. för det är jakten jag njuter
av. det är den jag saknar, självklart saknar jag dig också ibland.
men jag har gått vidare, och jag mår så mycket bättre utan dig än
med dig. det måste jag erkänna. för vi var inte bra för varandra.
vi tog fram varandras värsta sidor. även om du var säker på att vi
skulle gifta oss osv så visste jag alltid att vi inte skulle det, det
fanns inte en chans i helvetet att det skulle kunna hålla. kanske
att vi träffas senare i livet och det kommer att funka. kanske att
du allltid haft rätt. vem vet, det får visa sig helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0