I'm sorry slut but unfortunately, there isn't a "clear history" button for your vagina

har legat uppe på mitt rum mesta tiden av dagen, sen när jag kommer ner
utbrister sara "VAAA, ÄR DU HEMMA?!" och ja ba, eeh ja? då fick jag veta
att vi tydligen skulle ha städat idag, men inte fan visste jag det och när jag
fick veta det så hade dem redan städat klart. haha va bra för mig. men då
passade jag iaf på att städa mitt eget rum, för där såg det riktigt förjävligt ut.
känsliga tittare varnas..


innan!





efter!
sådär ja, tror det är väldigt några av mina vänner som sett mitt rum
städat så detta kan vara första gången. stökigt imorgon igen men nu
har jag iaf gjort det! hejdåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0