If you get a second chance, be happy. If you let me down again and ask for a third, kiss my ass

japp. då har man varit hemma i hölö all day long med emma & sandra. eller ja, vi
kom väl hit runt 2-3. käka lite sedan har vi bara fixat massa tills imorgon. fixat asmycket
musik osv. imorgon ska vi upp runt 11, vilket är astidigt bara för att åka med mamma
och hämta nyckeln till lokalen och sedan dit för att ställa iordning bord, stolar belysning fixa
med musiken! sedan hem, duscha fixa oss osv. sedan tillbaka runt halv fem för kl5 kommer
alla mina favoriter att samlas för att äta och dricka gott! sedan börjar det ramla in folk!
känner på mig att det kommer bli en grym kväll och jag är så jävla taggad, 70-75pers så
jag förväntar mig mycket! aja, tjaråå nu ska vi äta lite grann!

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0