grattis till mig, 18år!

sådärja, då var man 18barre! känns asbra. fast ja, så stor skillnad blir det ju inte. men ändå!
blev väckt runt 06.30 av att familjen + saras pojkvän linus kom in i mitt rum sjungande! fick
paket, vilket jag inte hade räknat med eftersom jag bara önskat mig pengar men det var en
glad överraskning! fast det suger ju på ett sätt att fylla 18, man får typ asmycket pengar som
man ska ha till körkortet. känns segt, men den skiten måste jag också fixa. har väl körkortet
om 1-2månader om jag sättet fart någon jävla gång. började skolan 12.00 och mina vänner
sjöng för mig i matsalen, sjukt pinsamt tyckte jag men hela matsalen hängde typ på.. haha.
sen mötte jag upp mamma på stan, jag fick välja klackskor, bytte min parfym jag fick och
lämnade tillbaka en bh som var too little. kom hem runt 17.3, käkade tacos och sedan tårta
och sedan satt vi och prata och mös länge! det har verkligen varit en toppen dag!
& tack för alla gratulationer, ni är bäst!
typ det fick jag, sedan 8tusen till körkortet, 1000kr till vad jag vill. sedan ska sara betala min
tatuering. fick smycken av linus. av william fick jag ett halsband, som jag faktiskt glömde att
ta kort på & sedan ska ha bjuda på bio och middag. fridas present är beställd och har inte
kommit än, fast jag vet vad det är. bruna linser, snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0