first love sucks

den första kärleken tror jag är svårast, man tror inte att man någonsin kommer
att känna så igen. men jag vet ändå att jag kommer att göra det, för jag är bara
18år. jag har hela livet framför mig, och jag kommer att hitta den killen som har
allt det där extra som jag söker efter. man vill få tillbaka känslan och ha den där
killen tillbaka, för man mådde så bra men samtidigt så dåligt, ja de går inte riktigt
att förklara. vi hade det inte alltid bra, men vi fick nästan 5år tillsammans. och jag
saknar honom, men hur skulle jag inte kunna göra det. när vi gjorde slut mindes
jag inte ens hur det kändes att inte ha honom. men tiden läker alla sår. här ligger
jag iaf nu med sandra i soffan och pratar om allt som snurrar i huvudet och väntar
på att emma ska komma hit, vilket hon gör om ca 5min. sedan ska jag möta upp
william och ikväll ska jag hem och packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0