Everyone has a story untold, never start judging someone like we know them back to front because the truth is, we probably don't

oj vad jag sitter här och försöker komma på något asbra att skriva men jag
har fan inget att skriva. vilket suger eftersom det är intressant osv, fast bilder
är roligare och såna har jag gott om eftersom jag alltid tar kort just av den
anledningen. imorgon börjar jag iaf tolv, skönt. och i helgen är det inte helt
säkert att jag ska ut i nyköping, det kanske blir söndertälje istället eftersom
andra vänner ska ut dit. fast det hade ju varit jävligt kul att gå ut med marie!
fick också höra av henne att mange makers kommer till tellus, och det känns
ju som att jag måste dit och se dem! men jag vill ju hinna vara med min bebis
till bästis också.. får vara med henne på fredag, supa eller något roligt för det
behöver hon min lilla sockerpulla! filmtajm nuu


Life is too short to wake up with regrets.
So love the people who treat you right
and forget about the ones who don't.
Believe that everything happens for a
reason. If you get a second chance, grab it with
both hands.If it changes your life, let it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0