don't forgive if u know that u won't forget

nu är jag hemma & ska snart börja packa inför imorgon. konversationen men
william gick väl sådär, han var jätteledsen & samtidigt arg men jag antar att
han förstod. han tyckte att vi skulle fortsätta träffas men jag sa att det är
bättre att vi är ifrån varandra ett tag, att inte prata på ett tag alls alltså. för
jag behöver tänka, veta om jag ens tycker om honom eller om jag lagt mina
känslor för mitt ex på honom och bara går runt å lurar mig själv. jag hoppas
verkligen inte att det är så, men ja.. och om det nu är så, ja då kommer dem
att försvinna snart och då vet jag säkert. vi får helt enkelt se ifall jag kommer
att sakna honom osv. för han är verkligen en toppen kille, men alldeles för
snäll mot mig. man måste vara lite hård ibland för att jag ska fatta grejer,
men det har han inte varit än. känns lite som att han tycker att allt är okej så
länge han har kvar mig, och det känns bara stört. bloggar igen sen, måste
packa nuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0