det är inte de att jag är avundsjuk på dig, det är bara de att du har hela min värld i dina armar

här sitter jag och äter frukost i sängen och funderar över igår och vad jag ska säga idag
när jag ska träffa william. och imorgon ska vi åka till romme och då kommer det bli kaos.
kan bli riktigt okul så kanske tar de på torsdag istället eller så skiter jag i romme.. aja,
det jag sa igår sa jag inte för att såra någon, jag sa det så han vet, så att jag kan gå
vidare och känna att jag gjort mitt. det sista jag vil göra är att förstöra, men nått var
jag tvungen att göra. men nu har jag gjort mitt.
goodbye my love

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Får dåligt samvete nu. Alltså jag fattar verkligen. Och om du läser min blogg så kanske det vore bäst att sluta, för du kommer inte må bättre av att läsa om vårat förhållande. Jag menar, jag vet om er. Jag vet allt som har hänt och jag vet allt som du skev igår. Och jag tycker det är bra att ni inte är ovänner osv. Fan vilket rörigt inlägg men aja. Du kommer gå vidare, jag vet hur du känner. Har dessutom absolut Inget emot dig och hoppas inte du har det heller.

2012-03-13 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0