A day like this, is not a day i wanna live through

ledsen besviken & upprörd.
helt jävla allvarligt, vafan höll aik på med ikvällen match?
5-1? känns pinsamt att vara aikare just nu. gick från tvn
när dem la puck nr5. aja, bara att hålla tummarna till nästa
match för ännu är det inte kört! & till något helt annat!
eftersom att jag börjar få långt hår så måste jag sköta det
så det växer! la i hårinpackning som jag ska sova med inatt
men behöver dock klippa mig för idag upptäckte jag ett
kryvet hårstrå. nu blir det att se emma & daniel - mötet och
sedan sova. för imorgon behöver jag krafter till att suupaa
svina med mina boys. verkar som att jag blir ensam tjej
men det är kul det också! börjar väl på Cp och sedan blire
the strip eller 550. 550 firar ju 2år imorgon så där kommer
det att bli massa överraskningar! gnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0