stay, that's all i wish for

hur kommer det sig egentligen att två personer som älskar varandra inte
kan få det att fungera? jag har länge undrat det utan att komma fram till
något vettigt svar. är det för att man är för olika? varför är man egentligen
otrogen? för enligt mig är det inte för att man inte älskar personen man är
tillsammans med. man är helt enkelt dum i huvudet och tror att man aldrig
kommer att förlora personen. men det är klart att man gör, tillslut iaf. för det
funkar inte att bete sig som ett svin. den andra personen är knappast värd
det. men ibland står man ut, har själv varit i den situationen. jag älskade 
honom så otroligt mycket, hoppades att det skulle gå över, att tiliten skulle
komma tillbaka och allt skulle bli bättre, att det skulle förändras. men idag
skulle jag aldrig tillåta någon att behandla mig så, för nu i efterhand inser
jag hur otroligt blind jag var.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0