skönt att vara hemma

hej!
haft det toppenbra i göteborg med klassen! berättar lite snabb vad jag gjort där.
dag 1, vi fick en visning på clarion hotell post. helt nyrenoverat hotell och det var
riktigt häftigt! sedan fick vi en visning på ett till hotell, (kommer inte ihåg namnet)
men det var också fint! sen gick vi till vårt hotell, vi bodde på gothia towers & det
var också jättefint. vi fixa till oss, jag sov med Linn & Wawa. sedan åkte vi upp till
våning 13 och käka middag. efter det så sprang vi till liseberg, (bokstavligt talat)..
åkte massa karuseller och hade askul. gick till donken, tog med maten till hotellet.
dag 2. gick på två olika konferanser, vi fick lyssna på ett företag som marknadsför
gbg osv. somna där.. hehe. sedan gick vi mot tåget och åkte första klass hem!
anledningen till att vi gör såna här grejer är för att jag går hotell & turism programet.
för dem som inte redan visste det haha. kolla oth s9 nu. kyss


påväg dit, rere & linn

hotellrummet

atmosfear, nej jag vågade inte åka. men åker allt annat!

klassen, 2st fattas

töntar med kaninöron

jag & rere

trötta påvägen hem

snyggt sovit

Kommentarer
Postat av: Rere Fjeldal

Snygging de va våning 23 vi åt middag på! Inte 13 ;)<3

2012-06-06 @ 16:01:46
URL: http://Rerefjeldal.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0