never regret something that once made you smile

det har varit en rätt konstig helg, på humör fronten iaf. jag har känt saker
som jag absolut inte vill känna och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med
dem känslorna. jag bryr mig egentligen inte speciellt mycket för jag vet att
allt går upp och ner. men jag vet någon som skulle bry sig, och det känns
inte sjysst. men det är svårt att släppa tanken. man undra vad som skulle
kunna hända, vart man skulle vara idag och varför det blev såhär. det känns
lite halv jobbigt att inte kunna skriva ut allt här så får göra det på klotter
istället, för jag är en person som prata & skriver om saker. känns helt enkelt
bättre då. men sen när blev jag en klenis, har alltid varit en stark person när
jag velat. nu ska jag fan ringa och tracka min bästis.


tog denna bilden i torsdags, tror aldrig jag sett två regnbågar sådär nära vanandra förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0