i sängen

ligger i sängen, käkar vattenmelon & kollar oth. har skolavslutning imorgon och det
känns asbra men vet inte om jag orkar upp till avslutningen. känns fettonödigt och
jag är alltid astrött på morgonen plus att det bara håller på i 1timme. ska hem till
william efter det, känns som att jag inte träffat honom på evigheter nu.. runt sex ska
jag iaf iväg igen och det blir hem till jennie. hon har avslutningsfest så ska diit och supa
lite hehe. sedan hem till william och sova där. kul för honom att sova med en fullsofie.
han tycker att jag gör konstigare saker än vanligt då och är asjobbig haha. älskar att
vara jobbig mot honom, vet ej varför. aja. ska fortsätta med det jag gjorde nu. ps. mamma
och mina syskon åker till Tunisien på fredag. sköööönt, partypartyparty if daddy let me.
sovsött darlings



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0