trosa yran, fredag & lördag

japp där var jag. som vanligt på plats i trosa haha. på fredagen föra jag och sara hos 
fredrik innan. trevlig och lugnt, sedan drog vi till trosa. det var askul på fredagen men
inte alls lika kul igår tyvärr. men igår innan jag drog dit var jag med mamma och pappa
hos min farbror och käka middag och drack lite. sedan skjutsa mamma mig till trosa
och jag åkte till ericsson där marie och gänget var. sedan gick vi till öltältet! min mobils
kamera har pajat så kan inte ta bilder. måste laga den eller köpa ny. buhu. haha juste, 
träffa min mamma och hennes vänner inne i öltältet i fredag, så jävla kul 
 
kan inte lägga upp bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0