sanningen

sanningen är väl egentligen det som spelar mest roll. att man är ärliga mot varandra.
jag har länge undrat om man underhåller något, tex. en otrohet. respekterar man inte
den andra personen då? tror faktiskt inte att man gör det. så sorgligt. men vissa är 
också jävligt blåsta, blinda och dumma som inte inser sanningen. tror så himla mycket
om sin pojkvän men tillslut kommer det att komma fram att man inte har "världens bästa
pojkvän". man har bara hittat ett svin i raden. helt sjukt egentligen att bete sig på ett vis
och sedan inte säga något. finns en speciell person som jag verkligen tycker synd om.
han kanske är "personen som betyder mer än någonting annat", men det är så mycket
som du inte vet. tycker synd om dig, precis som du tycker synd om mig. men jag vet iaf
sanningen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0