rädsla

ja. det är precis det jag känner just nu och har gjort i 3-4veckor. så jävla rädd att jag kommer
ta fel beslut. men hur kan man ens veta vad som är det rätta? mår bara dåligt och är rädd för
framtiden. kommer jag att må dåligt? eller bra? det finns så himla mycket jag är rädd för just
nu så det är sjukt. allt som folk säger tar på mig, påverkar mig och det har det aldrig gjort förut.
jag har alltid varit en sån person som inte bryr mig så mycket. jag vet vem jag är. jag kanske 
inte alltid varit stolt över den personen men jag har alltid haft båda fötterna på marken och hållt
huvudet högt. aldrig låtit andra människor trampa ner mig. men jag kan inte längre se den 
personen. vart har den delen av mig tagit vägen? & kommer den tillbaka?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0