Quem dii diligunt, adolescens moritur

fytusan vilket mysigt väder det är. det är just en sån här kväll man skulle ha en pojkvän!
bara ligga i sängen och mysa hela kvällen lång! men samtidigt är jag glad över att inte ha
någon, av många anledningar. ska iaf bara vara hemma själv idag. tänker ligga i sängen
stor del av det som är kvar av kvällen. se en bra film och vara glad över att jag inte är ute
i regnet. men känner för en regndusch, äkta sommargrej. sedan imorgon ska jag göra en
otäck grej med sara, längtar inte ett piss fyfyfy. sen får vi se vad som händer. är verkligen
sämst på att planera. ska iaf kolla resor nu, se vart jag och emma ska dra iväg! längtar.
 
skulle inte tacka nej till att åka tillbaka till thailand,
så jävla fint hotellet var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0