We don't remember days, we remember moments. The past is practice!

happ, då kan man inte sova. sova mitt på dagen är ju
förjävla skönt men sen kan man inte sova på kvällen
och det är ju inte roligt. så vad ska man göra? jo kolla
film för något annat finns det inte att göra. ska upp typ
08.20 imorn så det är skönt iaf! och inatt ska jag sova
helt själv, eller ja nästan. oskar är här hihi. efter åtta
nätter tillsammans med emma lär det vara svårt att
sova själv eftersom man vänjer sig. och henne ska
jag förövrigt inte träffa förens typ i helgen?! hur ska
det gå.. men i helgen blire inge supa, vi ska försöka
dra med niclas & fredrik till heron för bowling! och
nästa helg ska vi på 20års kalas, kommer spåra
lagom mycket så jag längtar redan! 44dagar kvar
tills jag fyller 18, och 47dagar kvar till min 18årsfest.
daamn var jag längtar dit, kommer gå till historien.
man kanske skulle sätta upp kameror i alla hörn av
lokalen så man får se vad man gjort under kvällen?
låter som en förjävla bra idé! temat blir nog, singel,
upptagen & på g! kissessssss
True friends do not share
lies but do share the truth about lies
True friends do not share lies
but do share the truth about lies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0