"the only thing that's good when everything is going down, is that it only can get better"

kom precis hem till min sambo efter att varit i skolan i ca.20min.
så jävla ovärt att det inte är sant! men snart kommer hon hem
och då ska vi ta en promenad i vintermörkret & prata. och ikväll
kommer nog sandra hit igen, efter att hon gått igår som kaosa
emmas & mitt liv. fyfan så trött vi var alltså, vi kunde inte sluta
skratta åt dem töntigaste sakerna som absolut inte skulle vara
roliga idag! vi tog asfula bilder & larva oss så otroligt mycket!
men det händer nästan varje kväll då vi inte vill sova men är
förbannat trötta! tex, bilderna där nere. & så skulle vi aldrig
någonsin skrivit i vanliga fall, och heller aldrig ta ett läppstift
och rita i ansiktet. och det var ett helvete att ta bort det sen
också kan jag tala om! haha. ska glo lite o.c i väntan på emma
och sedan gå ut för att möta henne, även fast hennes praktik
ligger 3min här ifrån! hörs sen!
Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you,
but no one can walk it for you.

Kommentarer
Postat av: :)

Varför vågar du ej ta en bild i ljuset?:) är du för tjock?:) du ser fet ut.

2012-01-18 @ 19:35:32
Postat av: sofie svarar

hej min vän :) va trevligt att du vill ha en bild i ljuset, det kan jag absolut fixa till dig! förresten, varför vågar du inte skriva vem du är? skäms du över ditt utseende eller dig själv? min mamma brukade alltid säga att man ska vara stolt över hur man ser ut :) kanske att du inte hört det någon gång, men nu har du iaf det :) kramar sofie östman!

2012-01-18 @ 20:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0