she´s such a charmer oh no

har precis kommit hem och sitter i soffan & mår skit.
fyfan alltså, lite mycket att det goda igår känner jag.
ajaa, vi har iaf hemma hos emma eftersom vi var på
bio innan och orkade inte leta runt. kom några killar
och kvällen kaosa ovanligt lite! filmen var btw riktigt
bra, lite konstig och overklig men det var bra ändå!
och grym i 3D. nu ska jag dra mig till sängen för att
återhämta krafter för ikväll kommer saknade farmor
& farfar hit! dem är i lägenheten i vhd nu, har inte träffat
farfar sen i somras :/ sängen nu & sedan duschen, för jag
stinker! ps. kommer nog ett långt tråkigt inlägg om känslor
senare, känns som det är en sån dag! ds.
hårdnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0