she is clothed in strenght an dignity, and she laughs without fear of the future

varit iväg & fixat lite skit idag, sedan gått ca 8km. yes i'ts true.
sedan kom jag hem, städa osv. och sen har jag bara legat i
soffan i vardagsrummet där uppe och kollat på grimm!
måste säga att det är ett riktigt bra program, funderar nu
på att ladda ner andra serier som jag inte har sett för att
ha när jag har tråkigt! imorgon tex, då jag är ledig! i helgen
ska jag förhoppningsvis träffa bf emma! sen på lördag kanske
jag ska iväg till julia med familjen för hon fyller 17år! just nu
kan jag inte säga att mitt liv är som det ska vara, men det blir
alltid bättre. denna helg ska jag iaf vara nykter, så jävla taggad
tills nästa helg då min favorit barndomsvän fyller 20år, tar
självklart med emma, henne går jag väl aldrig någonstan utan!
dags att fortsätta kolla grimm. ha så kul i skolan imorn, hahaha!!
promenad med hundarna, orkade inte klä på mig
så drog bara på mig träningsjackan, ja det var
kallt.. but i don't give a shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0