Now you're just somebody that I used to know

här ligger jag när jag egentligen borde packa. men det går inge bra.
vet inte vad jag ska packa eller så. för jag packar alltid för mycket
och använder typ hälften. sen glömmer jag alltid något och det är ju
lagom kul. imorgon ikväll ska vi iaf ut & käka eftersom mamma fyller
42år idag. pappa kommer hem runt 10ikväll så det är bara jag syskonen
och mamma som ätit tårta osv. sen ska vi ju åka hemifrån runt fyra inatt
så pappa lär inte få sova så mycket eftersom han ska köra. men jag och
frida packar ner biltvn som vi ska glo på! sen när vi kommer fram är det
på med skidkläderna direkt och upp i backen som gäller! kommer väl bara
åka två dagar eftersom jag inte tycker det är så jättekul att åka. but how knows,
kanske det blir roligt iår! tappat bort min skidjacka så borde egentligen leta reda
på den.. bara 9timmar kvar tills vi ska åka, men jag kommer nog inte sova nått
inatt så jag har ju inte direkt bråttom! hörs senare.

grattis på födelsedagen mamma! (till höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0