in time you will realize

godmorgon världen & huvudvärken!
ligger i sängen och orkar inte gå upp, hela jävla huvudet bultar
och jag känner mig krasslig. men jag tror det är för att jag sovit
dåligt. ikväll kanske jag åker till emma för att sedan imorgon åka
upp till sthlm & shoppa med emma & sandra! på torsdag åker vi i
familjen iväg till Idre, i fucking hatar Idre, skidor & skidbackar.
men inte fan får jag stanna hemma, en bra grej är ju att sara inte
ska med iaf! igår var ju pappas släkt här, det var super mysig!
när alla åkt så gick jag upp & kollade serier i soffan & tyckte synd
om mig själv!
maby i was stupid to let you go
but i have never feelt so empty
with you
There's something special 'bout you
I must really like you
Cause not a lotta guys are worth my time
Ooo baby, baby, baby
It's gettin kind of crazy
Cause you are takin over my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0