i can die happy now

så himla glad nu, känns som att allt äntligen faller på plats!
livet är bra, det händer massor av roliga och bra saker, men
också så kommer det att hända massa toppenbra saker, och
jag längtar såå otroligt mycket. kan inte ens säga när allt
kändes såhär bra sist! visst att det kommer jobbiga dagar,
det ska jag inte ljuga om! men i helheten så är det faktiskt
bara bra dagar. för varje dag som går så blir allt bara bättre
och bättre! nästa helg är det 20årsfest, är helt ärligt nervös
över att träffa en person, känner mig som ett litet barn på
julafton.. men det kommer gå asbra för jag har bästisen med
mig! vi kan gå hem när vi vill eftersom jag bor så nära, (men
lär ju få ta henne i skottkärra hem) hahaha skoja lite där!
hoppas dem här veckorna går fort nuu, taggataggataggaaa.
men nu måste jag sova, ska upp fem imorgon, får se hur det
kommer att gå.. haha natti!
You don't have to be perfect, just be the best version of yourself
You don't have to be perfect
just be the best version of yourself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0