home again

är hemma igen! eller ja, jag kom hem igår (söndag) men åkte
direkt till emma i gnesta och glömde blogga då för vi hade fullt
upp med att ta igen förlorad tid! idre resan var toppen mysig &
trevlig. länge sen jag spenderat tid med både mamma pappa &
frida så jag uppskattade det verkligen. på torsdagen när vi kom
dit så åkte bara jag och frida skidor, i slutet av turen så blåste det
så mycket att jag och frida inte ens kunde åka störtlopp ner från
en rödbacke. antingen stod vi stilla eller så åkte vi baklänges så
det var inte så kul, snöa gjorde det också massa! fredag & lördag
åkte vi skidor allihop. gick på afterski, bowla & åt mysiga middagar
tillsammans allihopa. och idag, måndag har jag varit hos emma
med henne och sandra. vi har kollat o.c, skräckis och dippat
grönsaker, pratat osv! det har varit en riktigt bra dag, lediga var
vi också. men imorgon blir det att gå till skolan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0