Give me something that time can't erase

klockan är nu 01.36 & min sambo gick nyss & la sig.
dagen har varit kind of crasy haha. kaosa med livet
kan vara en av dem sakerna emma & jag är bäst på.
vi menar egentligen inte något illa men jaa, ibland blir
det som de blir helt enkelt. våran humor är inte direkt
"snäll". ajaa, hoppat runt & dansat till gamla godinglåtar,
skrattat och haft det bra har vi iaf gjort. sandra kom förbi
ett tag och vi skulle kolla en skräckis men sen blev det
inte så för att ingen av oss våga se den.. för vem kan
egentligen sova efter en skräckis? not me.. idag tog
jag också upp kontakten med ett gammalt ragg, vilket
var mycket intressant, fan så fort tiden går alltså. känns
som man inte hinner med längre! & snart fyller jag 18
& då börjar livet på riktigt! nu ska jag iaf kolla ett avsnitt
av o.c och ringa william och se om han fortfarande är
vaken eftersom han jagat mig hela dagen. men är man
inte redo för något seriöst så är man inte! börjar kl. 12
tolv imorgon också, så det är mys! emma blir tokig när
jag får ligga kvar och sova när hon måste gå upp, men
för mig kan det vara de bästa av allt! blir ju bara skönare
när jag vet att hon stör sig på det! "skade glädje är den
enda riktiga glädjen" sooo true!
sovgott!
sometimes i miss you, its not because im in love with you.
its because you also were my best friend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0