why do i still care?

snart ska jag gå in till mitt rum för att underhålla emma med en film eller något.
och imorgon åker vi tillbaka till gnesta för att typ festa tror vi. mitt liv ser rätt
asbra ut just nu. tänker inte för mycket och har riktigt roligt med dem bästa,
sen har jag ju en jävla bra kille också! sen är det bara 9dagar kvar tills jag
blir 18. fan vad william inte ser fram emot det, inte emma heller haha. men
emma älskling, du fyller snart också. och då ska vi kaosa södertälje, sthlm &
nyköping! jag har några uppdrag till oss som vi ska slutföra. tills dess får jag
väl börja med sandra, för hon är taggad till tusen. detta kommer inte att sluta
vackert but who cares, i just have to! nä nu är det dags att gå in till min finaste
vän och sälla henne. natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0