från din vän, emma lundkvist!

jag är ledsen för allting som har hänt.
för hur vi alltid ska lyckas bråka på fyllan.. jag vet att jag är en stor del i varför vi bråkar
men jag kan inte säga varför det blir så jag kan bara säga att jag är ledsen över allting som har hänt.
det är jätte jobbigt att vi ska bråka och inte prata med varandra för jag behöver dig, du är ju mitt ljus i mörkret.
och hur jag ska kunna ersätta den platsen som du har går inte & jag vill heller inte göra det.
du är min tvillling, du är exakt som mig. lika ego, det är ju därför vi är med varandra haha!
med dig vid min sida känns ju alltid så bra, vi har ju kul tillsammans, vi gör allt tillsammans.
jag vet inte hur vi ska lösa allting eller hur vi ska fortsätta allting, jag vet bara att jag vill inte ha det såhär.
du är min bästavän & jag älskar dig extremt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0