man måste förlora för att vinna

klockan är nu 08:10 och jag kom precis till skolan.
gick och hämta mitt schema från min lärare och fick
veta att jag tydligen börja klockan 10:00 idag, askul!
trodde jag börja 08:30, så idag skulle jag iaf vara i tid.
visst att jag är det nu också, men 2jävla timmar tidig!
hatar mitt liv lite nu faktiskt. somna efter emma igår så
fick ligga å lyssna på hennes snarkningar.. nice osv. trodde
att jag sluta klockan 11:00 idag också, men slutar tydligen
14:45. bra att jag visste om nya schemat! idag ska jag nog
träffa william, men får se vad jag orkar med eftersom jag ska
upp fem imorgon bitti för att sticka iväg på praktik. skönt..
skönt med 9minus grader, fryser fan ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0