living with regrets is just a waste of time

gårdagen var så jävla rolig, började med att jag föra med frida hemma
eftersom jag kom på så sent att jag skulle iväg. hon åkte på fest i södertälje
och jag drog på krogen med emmorna, ena emmas kille och hans vänner men
dem såg jag knappt till. gick in med pontus och vi var där typ en timme innan
alla andra kom eftersom vi var uppskrivna och behövde komma innan elva då
dem andra kom. där inne träffade jag ett väl igenkänt ansikte som stod i
baren så jag fick dricka hela tiden vilket ägde. sedan träffade jag sjukt många
från hölö, nästan alla jag umgås med i hölö var där, gurra.e anton niklas osv.
vi körde lite pooldance osv. sedan drog vi hem till niklas allihop på efterfest,
men påvägen från krogen till kebabhouse lyckades jag halka några gånger i
vattenpölar t.o.m.. tappade mobilen i en vattenpöl och baksidan ramla bort
och den ringde i vattenpölen.. vi var hos niclas runt tre och sedan var vi där
ett tag och sen skickade william en taxi till mig så jag drog och sov hos
honom. han var ju lagom glad på mig när jag kom dit.. hade tydligen varit
asjobbigt och låg och skratta i 30min? haha jag älskar fan mig själv. ajaa,
det var asmysigt. drog hem runt fyra. tog knappt några bilder, eller jo men
alla är kolsvarta.. haha bra jobbat
innan vi drog, lilla sis & jag











alltså haghaghahha vafan är dehär för bild. dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0