let's get drunk or die trying

drog ju på fest igårkväll. det var askul, typ runt 5 kom vi till gnesta och emma drog
till andré i hölö myyys. jag gick iaf till sandra med carro och sedan skulle jag till wille
men jag var så jävla packad, (kunde knappt stå..) så william fick komma och hämta
mig hos sandra. stackars jävel, han fick typ bära mig hem.. emma var inte så jävla
nykter heller, haha fan vad vi inte borde dricka med varandra men JO. drog till emma
runt 2 och nu inväntar jag och carro emma & sandra som är påväg hit med pizza. mm!
ikväll blire mys bara, massa onyttigt och film med dem bästa! tjaa bakisbrudar.
bilderna jag lyckades ta.







ferren, men tog typ bara bilder i början då vi var typ 15st..
pizza nu tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0