I'm not heartless. I just learned to use my heart less

skolan var nice, började klockan 12 så jag fick sovmorgon
sov hos sandra så tog 10.30 tåget från gnesta. käkade lunch
och sen hade jag mina 2historia lektioner. sara plocka upp mig
i skolan och nu är jag hemma, fettskönt. och imorgon är jag ledig
men ska ändå upp typ åtta för att åka med sara till uppsala och
städa ur hennes lägenhet. sen kommer jag hem runt sex och då ska
jag iväg på fest tror jag, och på lördag också! blir att parta för hela
slanten! nu blire att kolla ikapp på BB. tjaråå. ps, jag räknar ner som
fan så wää. 13dagar kvar!
utseendet i skolan eller vafan man säger.
dagens outfit xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0