i love you because you don't even have to try to make me smile

tog bussen med emma från hölö till älvsjö med våra klassen, sjukt många
där och klart man träffar massa man absolut inte vill träffa.. happy face osv.
efter älvsjömässan, som var uf (ungföretagare) skolelever som gör egna
företag alltså, så mötte vi upp sandra i södertälje och käkade på donken. sen
drog vi till gnesta, jag gick och gosa med william och sedan käka jag middag
med sandra hos henne. sen kolla vi film och nu kom precis emma hit, snart
ska jag gå över till william för att sova där, myspys. nu kommer bilder från
idag, tjaråå godnatt och sånt.






emma tvinga mig.. ehehe

vi köpte sjyssta trosor, william kommer älska dem. ha-ha-ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0