‎"don't take the easy way" "there is no easy way, no matter what i do.. somebody is going to be hurt"

jag vet inte varför jag gjorde det, men det var så lätt att
starta de, men så svårt att avsluta. jag kunde inte välja,
jag ville ha det gamla samtidigt som jag ville ha något
nytt och spännande. det var inte meningen att såra dig
på vägen, jag trodde aldrig att du skulle börja älska mig.
men det gjorde du, och när du sa det första gången så
knuffa jag ut dig genom dörren och låste. jag fick panik,
hade bara hört det från en person innan. jag var var inte
redo, är inte redo för något nytt. visst att jag aldrig saknar
längre. men jag är ändå inte redo. vet inte varför, men det
är väl för att jag fått ta så mycket skit, gett en annan så
mycket skit. jag var i ett pissigt förhållande innan, och det
är svårt att se hur det kan vara annorlunda. jag vill vara i
ett annorlunda förhållande, men inte nu. kanske inte ens
med dig.. jag vet inte vad jag ska säga mer, har sagt allt
som jag kan svara på, det jag känner och vet. resten visar
sig med tiden! än så länge är jag mer än nöjd med att inte
vara i ett förhållande, så trött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0